Rodzina, przyjaciele, sumienie, spokój. Wiedziałeś, że będziesz musiał stracić to wszystko, by poznać arkana zakazanej magii? Od tej pory musisz jednak spełniać zachcianki księcia-demona... będziesz zmuszony opuścić bezpieczne schronienie, ukrywać się przed inkwizytorami i korzystać z potężnych zaklęć, żeby uniknąć licznych niebezpieczeństw. Czy uda ci się zaspokoić twoją żądzę władzy? Czy twoja dusza na dobre uległa zepsuciu? A może istnieje inna droga? To, jak potoczy się ta przygoda, zależy od ciebie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
PRZEZNACZ.:
Wiek: 16+.
UWAGI:
Tytuł oryginału według: BnF catalogue général.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 010451 od dnia:2022-10-28 Przetrzymana, termin minął: 2022-11-28
Niesamowita przygoda Dmitrija Machana w Barlionie dobiega końca! W wirtualnym świecie gry, który przez tyle miesięcy zastępował mu prawdziwe życie, jego postać - Szaman - przeżywała upadki i wzloty (dosłownie i w przenośni). Czy Barliona - ziemia obiecana graczy RPG, raj amatorów fantastycznych przygód, źródło godziwego zarobku dla zaradnych i rzutkich, ale także piekło dla niedolevelowanych i... więźniów - jest jeszcze w stanie czymś zaskoczyć Machana? Przeczytajcie wielki finał siedmiotomowej, bestsellerowej sagi LitRPG, która zawładnęła wyobraźnią polskich czytelników. Jeszcze niedawno Machanowi wydawało się, że szósty etap gry jest zarazem ostatnim i że już nic nie jest w stanie go zaskoczyć. Jednak życie - to wirtualne i to prawdziwe - niespodziewanie dokonało korekty kursu. Oto korporacja, której świat zawdzięcza Barlionę, postanowiła ożywić Pana Ciemności i całą jego armię. Iwanow, szef przedsiębiorstwa, osobiście wcisnął przycisk reaktywacji. Odrodził się Gieranika wraz ze swym Smokiem Ciemności. Tymczasem Szaman otrzymał od korporacyjnej wierchuszki propozycję nie do odrzucenia... W środku dodatek specjalny: opowiadanie uzupełniające "Godzina bólu".
Opis pochodzi od wydawcy
UWAGI:
Na książce: LitRPG.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Barliona. Wirtualny świat przygód i tajemnic. Świat, w którym gracze spragnieni tego, czego w prawdziwym życiu nigdy nie zaznają, realizują swoje najśmielsze marzenia. Przebywasz tu online całymi miesiącami. Zamknięty w kapsule podtrzymującej funkcje życiowe, ścigasz się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywasz kolejne osiągnięcia. Tu niemal wszystko jest dozwolone. I możesz całkiem nieźle zarobić. Chyba że jesteś więźniem. Wtedy to, co dla innych jest rozrywką, dla ciebie może stać się udręką.
Machan myśli zapewne, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w Barlionie potoczy się utartymi koleinami. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, zamek Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż Ten jak knuł, tak knuje.
Tylko czy Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy. Będzie ciekawie Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. Potrzebuje też ucznia. Ma jednak wysokie wymagania: pierwszy lepszy chętny na pewno nie nada się do tej roli. A może nowy statek? Czemu nie? Musi być jednak zupełnie wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju!
UWAGI:
Na okładce: LitRPG.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Czymże jest klan bez własnego zamku? Otóż to! Dlatego priorytetem każdego przywódcy jest pozyskanie dobrej bazy operacyjnej. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora - ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Gracz, na którego polują trzy najlepsze klany kontynentu, nie jest w stanie zrobić nic więcej.
UWAGI:
Na okładce: LitRPG.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni